Teknoloji

KRAFTON, 2024’te Gelecek Dark and Darker Mobile ve inZOI Oyunları ile Büyümeye Devam Ediyor

Şirket, Dark and Darker Mobile ve inZOI’yi 2024’te piyasaya sürmenin yanı sıra, PUBG: BATTLEGROUNDS IP’yi geliştirmeye ve oyun oluşturma için küresel, üst düzey yapay zeka teknolojisinden yararlanmaya odaklanacak.

KRAFTON (CEO CH Kim), bugün şirket genelinde düzenlenen KRAFTON LIVE TALK (KLT) toplantısında 2024 yönetim stratejisini paylaştı.

Bu KLT’nin konusu ‘Orijinal Yaratıcılıktan Yaratıcılığı Büyütmeye’ idi. KRAFTON CEO’su CH Kim, konuyla ilgili düşüncelerini şöyle paylaştı: “2024, ‘Yaratıcılığı Artırın’ stratejisinin ilk meyvelerini vereceği yıl olacak. “Önümüzde KRAFTON’un büyümesini adım adım şekillendirecek çok değerli bir yıl var” dedi. Geçtiğimiz yıl KRAFTON, yaratıcı yetenekleri keşfetmeyi ve küresel bir oyun yayıncısına dönüşmeyi amaçlayan “Yaratıcılığı Büyüt” stratejisini duyurdu. ‘Arttırma’ stratejisi, oyunlarda yeni heyecanlar keşfetme ve küresel pazara etkin bir şekilde açılma hedefini simgeliyor.

KRAFTON, şu anda devam ediyor, Karanlık ve Daha Karanlık Mobil, inZOI, Dinkum Mobil, Proje Siyah BütçesiVe Subnautica Serinin bir sonraki oyunu da dahil olmak üzere toplamda 20’den fazla oyun geliştirme çalışmasıyla her yıl portföyüne yeni oyunlar eklemeyi hedefliyor. Bu oyunların her ikisi de Karanlık ve Daha Karanlık Mobilbirlikte inZOI2024 yılında piyasaya sürülmesi planlanıyor.

CH Kim ayrıca KRAFTON üyelerinin becerilerinin güçlendirilmesi ve yaklaşımda değişiklik yapılması çağrısında bulundu. CH Kim, tüm şirket çalışanlarını, keşif, üretim ve ticarileştirme de dahil olmak üzere yaratıcı değeri artıran her alanı keşfetmek için yayıncılık yeteneklerini geliştirmenin ötesine geçmeye teşvik etti. KRAFTON, yayıncılık birimlerinin potansiyel trendlere ve büyüme trendlerine daha esnek bir şekilde yönelmesini ve yanıt vermesini sağlamak için iç yapısını elden geçirmeyi planlıyor. Amaç, yeni fikri mülkiyetlerin farklı pazarlara hızla nüfuz edebileceği bir ortam yaratmaktır.

Orta ve uzun vadeli işletmelerde, PUBG: SAVAŞ ALANLARI IP’nin ve Hindistan pazarının küresel genişlemesi için sürekli yatırımın önemine vurgu yapıldı. KRAFTON, PUBG: SAVAŞ ALANLARI Açıkçası, IP’sini franchise etmeyi ve platform ekosistemini oluşturmayı hedefleyerek rekabet avantajı elde etmeyi hedefliyor. Özellikle şirket PUBG: SAVAŞ ALANLARI Fikri mülkiyetine dayalı çalışma serisini genişletmenin yanı sıra, hem iç hem de dış stüdyolar ve dış kaynak kullanımı yoluyla geliştirme faaliyetlerini artırmak için uzun vadeli bir marka stratejisi uygulamayı planlıyor. Ayrıca toplantıda CH Kim, BGMI’nin Hindistan pazarındaki en üst konumunu güvence altına almak ve bu ülkedeki yayın ve e-spor faaliyetlerini genişletmek de dahil olmak üzere Hindistan pazarındaki yatırım ve büyüme beklentilerini yeniden doğruladı.

Toplantıda derin öğrenme teknolojisinden yararlanmanın önemi de vurgulandı. Kim, oyun endüstrisini yeniden şekillendirme potansiyeline sahip ‘oyun değiştirici’ olarak görülen bu teknolojinin geliştirme sürecine aktif olarak katılma konusundaki kararlılığını dile getirdi. KRAFTON’un mevcut küresel üst düzey Yapay Zeka Ar-Ge yetenekleri göz önüne alındığında, bunun yalnızca üretim verimliliğini artırmakla kalmayıp aynı zamanda yenilikçi, kullanıcı odaklı deneyimler sunacağını da öngördü.

Kim dedi ki “2024, Karanlık ve Daha Karanlık Mobil ‘nin piyasaya sürülmesiyle birlikte yeni oyun serimizin başlangıcı olacak ve ‘Yaratıcılığı Artırın’ stratejimizin somut sonuçlarını gördüğümüz ilk yıl olacak. Süreci verimli bir döngüye dönüştürmek için çalışanlarımızın tüm çabalarını oyun geliştirmeye adaması gerekiyor” diye tamamladı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu